------------------------ ----------------------- cerita ema: SKEMA

Thursday, July 29, 2010

SKEMA

kebanyakkan orang kata dekat aku SKEMA tu budak yang :
1. LURUS BENDUL
2. tak ramai KAWAN
3. BORING
4. Asyik cerita pasal STUDY ! STUDY ! STUDY !

tapi Aku rasa best jugak kalau jadi budak SKEMA ni .
tak banyak cakap, boleh FOCUS belaja, tak ramai orang suka kacau
itu yang aku tengah fikir ni ,
aku suka tengok orang skema tapi tak pernah pulak terlintas dalam hati nak tiru
GAYA BUDAK SKEMA
walaupun gaya budak skema ni agak kuno tapi dia tetap boleh berjaya dengan SUKSES !
aku rasa dalam masa terdekat ni aku nak cuba try ubah diri aku jadi budak SKEMA sekejap untuk rasa macam mana cara hidup budak skema ni .
yela, diorang ni kan kadang-kadang mesti kene buli dengan budak nakal .
tak tahu la kenapa budak nakal suka sangat buli budak skema.
tahu la mereka tu kuat tapi tak payah la nak tunjuk kuat dekat budak yang lemah ni.
budak skema ni datang sekolah untuk belajar bukan dibuli.
tapi kan , kalau la budak nakal ni dah bagos sangat apa kata tunjuk kuat diorang tu dekat WWF or pusat-pusat tinju . mana la tahu mereka tu boleh sumbang kan bakat untuk jadi atlit negara ? betul x ? bagos kan cadangan tu . Emmm, apapun renung renungkanlah dan selamat beramal =)

Target aku nak try ubah diri aku jadi serba sedikit budak skema ke arah positive demi
SIJIL PELAJARAN MALAYSIA ! yehh !

No comments:

Post a Comment